Followers

Sempurna ke..

Friday, December 02, 2011 | 0 Comments

Aku belum pernah jumpa orang yang betul betul sempurna.

Punyai segalanya.

  • Baik,
  • Cantik,
  • Jaga maruah & aurat, 
  • Pandai, 
  • Perwatakan yang menarik biarpun pelik, 
  • Boyfriend yang setia, 
  • Keluarga yang sempurna dari semua segi, 
  • Kawan kawan yang rapat.

Pokonya serba serbi lengkapnya.

Belum pernah aku jumpa. Aku ulang. Belum pernah.

Kalau ada pun yang dalam kategori lawa.
Lawa pun tak guna kalau selalu sakit hati. Boyfriend asyik lari, curang sana sini.

Boyfriend ada pun kalau otak tu bodoh pun tak guna jugak.
Yelah kan asyik bercinta, sampai pelajaran pun entah ke mana mana.

Yang pandai pulak keluarga pulak tunggang-langgang.
Kan bagus hidup dalam keadaan tenteram, family kaya raya beli lah apa pun.

Yang kaya raya, muka pulak so-so.
Muka tak laku, perangai pun hodoh.

Ada rupa, maruah pulak tak reti nak jaga. Bercium-cium ingat ni US ke?
Kawan kawan ada, perangai pulak tak senonoh.


Jujurnya, aku nak jadi sempurna. Walaupun aku tahu, tiada siapa yang sempurna.
Cukup sekadar apa yang ada.



Aku bangga jadi seseorang bernama Yaslizah Felton keadaan sederhana, aku tetap syukur.
Syukur dengan apa yang aku dah ada.




0 Ulasan:

Post a Comment

Follow by Email

About