Followers

Kepahitan Itu Indah Betul ke?

Saturday, November 19, 2011 | 0 Comments




JERING....==" hohoho....lama dah tak makan benda ni....huhu....tetiba tadi makan pahit gilerr kot....cam makan sayur peria tu haaa.....hahahha....tatau sayur yang aku cerita ni??? Pergilah google...=p


Ok, berbalik kepada cerita aku.....urmm, sebenarnya segala yang pahit tu mengajar kita erti kehidupan....heheh, pahit dalam kehidupan jika kita berfikir sejenak, sebenarnya menjadikan kita lebih dewasa dan matang dalam sesuatu perkara...


Tak percaya?? hohoho...cuba korang fikir balik kisah2 silam korang yang pahit sebelum ni....huhuhu....mungkinkah ia "Sejarah mungkin Berulang.."? lalala~  atau "Sejarah mengajar erti kehidupan"?? errrr.....sori kalau salah...huhu....


Samalah macam sayur ulam yang aku makan tadi....termasuklah apa2 sayur yang pahit tu....sebenarnya, yang pahit tu lah yang baik untuk kesihatan...hehhe....bukti?? apa yang aku baca, kepahitan sayur boleh mengurangkan risiko kencing manis....huhuhu....kalau korang ade parut, parut pon cepat hilang....hehhe, lagi??? nyamuk pon tak suka kalau darah korang pahit sangat[yang ni tipu...huahua] saje2 je.... ;p


Kesimpulannya, segala kepahitan, ujian yang kita terima pasti ade hikmahnya.....hehhe...~~

3GP best!!!

Saturday, November 19, 2011 | 0 Comments











Assalamualaikum....heheh....belum tengok lagi movie 3GP?? hahha superbb!! macam video klip yang dibuat sendiri oleh salah seorang artis Malaysia kita....hehhe....tak payah bagitau la sape....hoho, nanti korang pergi google, pastu tengok video XXX tu buat tambah dosa plak kan.....hohoh.....tak yah nak pastikan lagi sebab rata2 orang dah ban pon video klip tuh ....(tersasar plak dari 3GP kan) heheh...







KENAPA CERITA NI BEST??


1. "Movie 3GP ni ade aksi GANAS, GERUN, GHAIRAH iaitu trademark cerita tu sendiri".... ==" lebih kurang macam tu la kata salah seorang pelakon dia waktu ditemu ramah dalam TV9....


2. Sebab ade cerita hantu dalam cerita ni.......haaaaaaaaa, korang suka kan tengok cerita hantu ni.....hahhaah, hantu2 dia menggoda lagikk......=="

3. Sebab pelakon dia semua cantik2.....SERIOUSLY!! =="  sebab tu diorang ni terpilih untuk berlakon dalam cerita nih...ingat senang ke nak berlakon cerita macam ni?? dah serupa cerita luar negara yang kena tapis nak masuk Malaysia tu haaa.....(aikk aku plak kantoi....hahah)... haaaa, diorang ni memang pandai berlakon lagi2 berdasarkan TRADEMARK cerita nih.... SUPERBB!!! THUMBS UP SKIT!!

Jawapan yang bakal berada di fikiran anda:

Elehhh, ko nak tegur orang tau plak?? macam la beriman sangat?? 

Dalam Dunia ni, pasti ada yang melakukan kesilapan, dan kerana itulah wujudnya PENDAKWAH mahupun sahabat2 untuk menegur kita, PENDAKWAH sendiri pasti ada juga melakukan kesilapan dan sekiranya PENDAKWAH itu terpilih daripada orang2 yang beriman seperti malaikat, maka tidalah PENDAKWAH di dunia ini.... <<<, dipetik daripada Facebook ;) wink wink....

Follow by Email

About