Followers

Kepahitan Itu Indah Betul ke?

Saturday, November 19, 2011 | 0 Comments




JERING....==" hohoho....lama dah tak makan benda ni....huhu....tetiba tadi makan pahit gilerr kot....cam makan sayur peria tu haaa.....hahahha....tatau sayur yang aku cerita ni??? Pergilah google...=p


Ok, berbalik kepada cerita aku.....urmm, sebenarnya segala yang pahit tu mengajar kita erti kehidupan....heheh, pahit dalam kehidupan jika kita berfikir sejenak, sebenarnya menjadikan kita lebih dewasa dan matang dalam sesuatu perkara...


Tak percaya?? hohoho...cuba korang fikir balik kisah2 silam korang yang pahit sebelum ni....huhuhu....mungkinkah ia "Sejarah mungkin Berulang.."? lalala~  atau "Sejarah mengajar erti kehidupan"?? errrr.....sori kalau salah...huhu....


Samalah macam sayur ulam yang aku makan tadi....termasuklah apa2 sayur yang pahit tu....sebenarnya, yang pahit tu lah yang baik untuk kesihatan...hehhe....bukti?? apa yang aku baca, kepahitan sayur boleh mengurangkan risiko kencing manis....huhuhu....kalau korang ade parut, parut pon cepat hilang....hehhe, lagi??? nyamuk pon tak suka kalau darah korang pahit sangat[yang ni tipu...huahua] saje2 je.... ;p


Kesimpulannya, segala kepahitan, ujian yang kita terima pasti ade hikmahnya.....hehhe...~~

0 Ulasan:

Post a Comment

Follow by Email

About