Followers

Santai di petang hari

Sunday, September 11, 2011 | 0 Comments

 Hari ni tak pergi mana pon duduk kat rumah je. Petang ajak hubby kuar g playground bawak anak-anak. Bagi derang main puas-puas nanti malam nak tido baru nyenyak sebab penat main. Kebetulan pulak tengok taman permainan tu becak sikit. Nasib baik tak banyak tempat yang basah.
 Sampai tadi orang tak ramai pon. Mungkin ramai orang suka duduk kat rumah tengok tv kot waktu macam ni. Ada la group orang main futsal sambil-sambil tu tangkap gamba anak-anak. Seronok betol tengok derang main. Yang si kakak ni senang je nak handle tapi si adik ni yang agak buas sebab dia akan buat ikut suka dia je. Kalau tak dapat, mesti memberontak. MMMmmm macam sape la tu eh hehehe
 Lepas abis main suma ni, tengok amanda pon dah mula nak main lopak air, terpaksa la ajak hubby balik. Nanti nak singgah kedai jap sebab nak beli Nasi Ayam untuk budak-budak makan jap lagi




0 Ulasan:

Post a Comment

Follow by Email

About